25 Ekim 2010 Pazartesi

pegasus

...
böylece bir bahçe koruyor beni
azarlanmış bir çocuk olmaktan
ve benim yüzüm en yakın handır
yorgun üşümüş yolculara
han!
sanki herkes
ne getiriyor yolculuklardan


varsın selamımı almasın saçaklar
alnım bayat bir somun gibi dağılsın
ben ki yalnızca aspirinle geçirdim bütün bir orta çağı
üşüyorum hanci atımı hazırlasın.


atakan yavuz,kunduz dersleri


-nerdesin ey atakan yavuz...güzel şair...


bu kitabı önce beklemek zorunda kaldım şehrimde...sonra istanbul'a gittiğim bir vakit,şule yayınlarına gittik Ş ile..ve şükür kitabı bulduk..yanında başka kitaplar da aldım..ücretini öderken pazarlık yapmaya hazırlanıyordum ki,adam çok makul bir fiyat söyleyince şaşırıp kaldım..
şu kelepir dedikleri şeydeymiş atakan yavuz ve başka birkaç şairin kitabı...
bu değerli kitabı ne kadara aldığımı söylemeye utanıyorum..
bu hayat ne tuhaf...
şairlik değeri olmayan birçok insan şairlik sıfatıyla bir sürü para kazanırken,
asıl şairler kelepire kalıyor..
gel de küfür etme kardeş...

Hiç yorum yok: